3.1.2017

Makuuhuoneessa uutta: ALE ostoksilla










 Hyvää alkanutta vuotta!

Meillä on edelleen täysi joulu tunnelma sisustuksessa, mutta makuuhuoneen yksi seinusta on kokonaan ollut jouluton ja sinne saapui joulun jälkeen minun lahjani. Pitkään haaveilemani, nyt alesta itseltä itselle ostettu joululahja,  Normann Copenhagen Flip peili. Ja olen rakastunut <3 Voisiko pöytäpeili enää kauniimpi olla tai käytännöllisempi, nyt pääsen luonnonvalossa sipaisemaan poskipunat kasvoille. Tai no, ei puutu kuin se luonnonvalo ;) vielä on pilkkopimeää, kun minä puuterisutia heiluttelen. Kuvissa näkyy myös aiemmin esittelemäni alelöytö, neuletakki josta tuli kerralla suosikki.

Arkeen ja rytmeihin paluu loman jälkeen on ottanut aikansa ja olen nukahtanut sohvalle jokainen päivä töistä palattuani, tänään sain sinniteltyä hereillä ja nyt kallistan itseni lepoon oikeaan aikaan.

Hyviä öitä ja mukavaa alkanutta viikkoa!

Minttu 

11 kommenttia:

  1. Iiiihana neuletakki! Eikä peilikään hassumpi. ;)
    Jaksamista loman jälkeiseen arkeen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh, nyt on loman jälkeinen arki taputeltu, ei hassumpaa että kolme päivää vapaata, jeih.

      Poista
  2. Voi mitä kuvia!!! Aivan ihania ja piti oikein pariin kertaan käydä läpi <3. Just eilen tilasin synttärilahjaksi samaisen peilin alesta FDS:stä :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää peili on varmasti pysyvä ja hyvä hankinta, olen niin tykästynyt. Ja kiitos S, intoiluni uudesta peilistä näkyy myös kuvien paljoudessa ;)

      Poista
  3. Hei mä en olekaan törmännyt vielä tuohon neuletakkiin!
    Nyt heti kerrot, mikä ja mistä :D
    Ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heti, heti ;) Tää on BokBokista!

      Poista
    2. Mun täytyy tunnustaa, että hain sen tiedon itse heti :D
      En malttanut odottaa :D

      Poista
  4. Mun silmiin osui tuo upea iso kaktus lattialla! Onneksi nyt on pitkä viikonloppu, niin voi kerätä voimia ihan ajan kanssa työviikon jälkeen :) Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä meni viikonloppu taas nopeaan, mutta lepoa ja liikuntaa tuli saldot täyteen. Tuosta kaktuksesta juuri kirjoittelin, ihme että on säilynyt minulla hengissä.....tykkään siitä itsekin ihan hurjan paljon. Kiva kun jätit kommentin!

      Poista
  5. Todella kaunis makuuhuone! :) Meidänkin kotona kaipailen jo kovasti luonnonvaloa ja auringopaistetta jonka säteet ulottuu sisälle asti. Lapissa kun asun, sitä saa odotella vielä pitkälle huhtikuuhun :D Käy kurkkaamassa miltä meidän makkarissa näyttää: www.pellavaajapastellia.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, kiitos! Meillä valoa tulvii noista isoista ikkunoista jo heti aamusta, kun aurinko nousee juuri tuolta suunnalta. Olen oppinut nukkumaan ilman kaihtimien kiinni laittoa, eli valoon saa herätä...mutta vain viikonloppuisin. Arkiaamuina on vielä niin pimeää! Minäpäs tulen kurkkailemaan, kiva kun jätit kommentin!

      Poista

Kiitos kun moikkasit!