15.10.2015

Uusi kello

Tukka hyvin, näkyyks kello? Tukasta en niin tiedä, mutta kelloa kelpaa kohta näyttää ;) Mun yksi heikkous on kellot, lasten saannin jälkeen olen pysty aika hyvin hillitsemään itseäni niiden hankkimisen kanssa. Olen pitkään ihastellut DW kelloja, yksinkertaisen tyylikkäitä ja klassisia ulkonäöltään. Olen pystynyt pitämään jarrun päällä ostamisen kanssa, mutta nämä Clusen kellot instagarmissa nähdessäni poljin laukesi. Ihan oli pakko saada ;) Ja parit vaihtorannekkeetkin olis mieleni tehnyt tilata. Päädyin lopulta tähän varmaan harmaaseen, vaaleanpunainen olisi ollut aika namu myös. Daniel Wellingtonin kelloja alkoi näkyä vähän liikaakin kaikkialla ja varmaan se, sekä hinta ratkaisivat Cluseen kallistumisen! Postia odotellaan jo kovasti saapuvaksi!

La Bohème Rose Gold White/Grey -100000772 La Bohème Rose Gold White/Grey -100000775

 La Bohème Rose Gold White/Grey -100000773La Bohème Rose Gold White/Grey -100000552

Minttu

3 kommenttia:

  1. Minä täällä myös haaveilen yksinkertaisesta kauniista kellosta. Edellisestä, kun on viisarit olleet pudonneet jo varmaan pari vuotta :D. Silti rahat menee aina johonkin lamppuun rai kynttilänjalkaan..:)

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva kello! Huomenna nähdään!

    VastaaPoista

Kiitos kun moikkasit!